Woensdag 3/10 & donderdag 4/10; Lincoln Park - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Robin Hart - WaarBenJij.nu Woensdag 3/10 & donderdag 4/10; Lincoln Park - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Robin Hart - WaarBenJij.nu

Woensdag 3/10 & donderdag 4/10; Lincoln Park

Blijf op de hoogte en volg Robin

05 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Chicago

Na de zeer intensieve dag van gister hebben we woensdag heerlijk uitgeslapen. Verder hebben we de ochtend gebruikt om weer eens een was te draaien en alles een beetje op te ruimen. In de middag zijn weer richting de Magnificent Mile gegaan. Gister zijn we hier ook geweest, maar toen zijn we er slechts overheen gelopen. Vandaag gingen we met het idee om kleding te gaan kopen. Nu zitten we alle twee al bijna aan het maximale gewicht dat we mee mogen nemen in het vliegtuig, dus veel kopen konden we niet. Gelukkig kopen we Las Vegas een extra koffer, waardoor we ons daar helemaal uit kunnen leven;). Tot slot hebben we ’s avonds gegeten op de Navy Pier. Dit bleek de langste pier van de wereld te zijn! Hier zitten allemaal restaurantjes waar je heerlijk kan eten.

De volgende dag, tevens onze laatste volledige in Chicago, zijn we naar Lincoln Park gelopen. Dit park ligt op loopafstand het hotel en het is prachtig gelegen aan Lake Michigan. De hoofdattractie van dit park is een dierentuin die vrij toegankelijk is. In deze dierentuin zijn onder andere neushoorns, giraffes, tijgers en leeuwen te zien. Na hier in het zonnetje te hebben genoten van een bak koffie, het was op dat moment 25 graden, zijn we voor het de dierentuin richting het strand gelopen. Het blijft mooi om de skyline van Chicago te zien aan het meer! Langs het water zijn we teruggelopen naar het hotel om vervolgens weer op pad te gaan voor het avondeten. Helaas was het weer helemaal omgeslagen! Vanmiddag in de zon gezeten met een graad of 25, ’s avonds in de regen en kou, een graad of 15, richting Clark Street (een straat hier in de buurt met allemaal restaurantjes en dergelijk) gelopen. Aan het eind van de avond zijn we nog een drankje gaan drinken, alvast voor de verjaardag van Robin.

Morgen vliegen we naar Las Vegas, een overgang van 15 graden naar 30 graden! Eindelijk zon!

• 05 Oktober 2012 - 17:54

Irene :

Robin van harte gefiliciteerd en een gezellige dag.
    Eet lekker vanavond op onze kosten!
    Leest je de reactie bij je verhalen wel!! burenen familie reageert daar, leuk he
    Je bent het gesprek van de buurt op dit moment.
    goede vlucht en groetjes aan jullie bieden

kus van pap en mam