Zaterdag 13/10 & zondag 14/10; Zon! - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Robin Hart - WaarBenJij.nu Zaterdag 13/10 & zondag 14/10; Zon! - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Robin Hart - WaarBenJij.nu

Zaterdag 13/10 & zondag 14/10; Zon!

Blijf op de hoogte en volg Robin

16 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Phoenix

Na een geslaagde avond in Flagstaff, zijn we de volgende ochtend met een goed gevoel opgestaan. We wisten dat we de kou voorlopig achter ons zouden laten. Vannacht had het weer gevroren en we verlangden echt naar de warmte. Na een ontbijt bij het hotel zijn we vertrokken voor een korte rit richting het zuiden. Na ongeveer twee uur kwamen we in Phoenix aan. Het was nog te vroeg om in te checken (we waren rond 12.30 in Phoenix en inchecken kon pas vanaf 15.00), dus besloten we om naar een shopping mall te gaan. Hier weer aardig geslaagd bij Abercrombie & Fitch en Hollister. Na geluncht te hebben zijn we richting het hotel gegaan om in te checken. Vervolgens zijn we snel richting het zwembad gegaan om in de zon te liggen. Wat was dat heerlijk na de afgelopen dagen waarin het erg koud was, we hebben hier echt naar uitgekeken!

Na een aantal uur bij het zwembad te hebben doorgebracht, zijn we richting een supermarkt gegaan. Hier hebben we inkopen gedaan voor de komende paar dagen. Het was tevens onze eerste aanraking met een Wal-Mart deze vakantie. Wat zijn dit grote winkels zeg! Voor iedereen die in Frankrijk is geweest; een Geant of een Hypermarche kan groot zijn, maar een Wal-Mart is nog minstens twee keer zo groot! Tot slot zijn we gaan eten bij een IHOP, voor het eerst deze vakantie.

De volgende dag hadden we niets gepland staan. We zijn de hele dag in Phoenix, maar hier is verder niet veel te doen, behalve musea bezoeken. De reden dat wij hier een dag langer blijven, is dat het erg goed weer is en we ook een beetje een kleurtje willen hebben als we terugkomen. De zondag bestond dus uit uitslapen en verder slapen bij het zwembad. Ook wel eens lekker!

Morgen gaan we richting Los Angeles. We zullen dit in twee keer doen. Morgen rijden we tot Palm Springs waar we zullen overnachten. Dinsdag rijden we richting Los Angeles waar we tot vrijdag zullen verblijven.